WooCommerce bezoekers en conversiepercentage niet zichtbaar
-
De bestelinformatie van WooCommerce synchroniseert wel, maar de bezoekersaantallen en conversiepercentage staat de afgelopen 2 maanden op 0 en 0%. Dit is niet zichtbaar in de desktopomgeving als in de WooCommerce-app.
Onderstaande stappen heb ik al gevolgd en hier ligt niet het probleem:
Controleer je internetverbinding: Zorg ervoor dat je een stabiele internetverbinding hebt om ervoor te zorgen dat de synchronisatie correct kan plaatsvinden.Controleer de instellingen van je webshop: Ga naar de WooCommerce-instellingen in je WordPress-dashboard en controleer of alles correct is geconfigureerd. Zorg ervoor dat de juiste API-sleutels zijn ingevoerd en dat de synchronisatie is ingeschakeld.
Controleer de synchronisatie-instellingen: Ga naar de WooCommerce-instellingen en navigeer naar het tabblad ‘Geavanceerd’. Controleer of de synchronisatie-instellingen correct zijn ingesteld. Je kunt ook proberen de synchronisatie handmatig te starten door op de knop ‘Nu synchroniseren’ te klikken.
Controleer de status van je webshop: Ga naar de WooCommerce-instellingen en navigeer naar het tabblad ‘Status’. Controleer of er foutmeldingen worden weergegeven die kunnen wijzen op een probleem met de synchronisatie.
Kunt u mij verder helpen?
WP.com: Yes
Jetpack: Yes
Correct account: YesDe blog waarbij ik hulp nodig heb is (alleen zichtbaar voor moderators en personeel).
- Het onderwerp ‘WooCommerce bezoekers en conversiepercentage niet zichtbaar’ is gesloten voor nieuwe reacties.