Woocommerce plugin fout

• Onbekend's avatar

Beste,

Sinds 9 september heb ik een probleem. Het probleem is dat een klant een betaling via Mollie doet, maar dit wordt niet meer correct doorgegeven naar Woocommerce. Normaal gesproken werd de bestelling dan automatisch gezet naar ‘Bestelling in behandeling’, maar nu blijft de bestelling, ondanks dat de klant wel al heeft betaald, staan op ‘Wachtend op betaling’ of ‘Bestelling geannuleerd’. Het probleem is dat ik een membership website heb en dat er alleen een lidmaatschap wordt aangemaakt als de bestelling op ‘Bestelling in behandeling’ komt. Een klant betaald nu dus maar heeft geen toegang tot de website. Om dit zo goed mogelijk op te lossen, zet ik de bestelling handmatig op ‘Bestelling in behandeling’, maar dit is voor mij onbegonnen werk. Ik heb eerst Woocommerce hierover bericht. Zei vertelden mij dat het probleem bij Mollie lag. Daarna heb ik Mollie bericht, zei vertelden mij het volgende:

Ik heb het probleem al gevonden. We kunnen in dit geval uw webhook niet aanroepen met error: 28 (Operation timed out) error terugkomen.

Deze wordt meestal veroorzaakt wanneer een firewall de webhook call blocked. Kunt u nakijken (bij het hosting bedrijf) of er iets wordt geblokkeerd van bijvoorbeeld bepaalde ip-adressen of om een andere reden?

Toen heb ik mijn hosting bedrijf, STRATO, gebeld en zei vertelden mij dat het probleem zich voordoet sinds 9 september bij een Woocommerce plugin. Zei vertelden mij dat jullie (het WordPress) team, dit kunnen oplossen. Ik hoop dit zo erg, want het zorgt voor ontzettend veel problemen voor mij en ik word van het kastje naar de muur gestuurd. Alvast bedankt voor de hulp en je antwoord!

Met vriendelijke groet,

Marius van Mil

WP.com: Yes
    Jetpack: No
    Correct account: Yes

De blog waarbij ik hulp nodig heb is (alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers).

• Het onderwerp ‘Woocommerce plugin fout’ is gesloten voor nieuwe reacties.