WordPress blog overzetten naar zelf gehoste wordpress site
-
Ik heb momenteel een WordPress blog met een gratis theme, gehost bij wordpress zelf: anderzverder.com. Ik wil graag de overstap maken naar een zelf gehoste wordpress site, met waarschijnlijk een studiopress theme (Genesis). Voornamelijk omdat ik de gratis theme beperkt vind in de mogelijkheden (SEO, plugins e.d.). Kan ik de inhoud van mijn huidige blog overzetten (zo ja, hoe)? Als ik er zelf niet uitkom, waar kan ik hulp zoeken? En wat heeft de overstap voor gevolgen (gezien het feit dat het om twee verschillende themes gaat)?
Al met al een hoop vragen ;-)De blog waarbij ik hulp nodig heb is (alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers).
-
Je kan met behulp van deze handleiding lezen hoe je de inhoud van je blog kan exporteren: http://en.support.wordpress.com/export
Vervolgens kan je dit importeren via Tools -> Import in the zelf-gehoste site. Berichten staan in principe los van het thema wat je hebt, dus er zou geen gevolg moeten hebben.
- Het onderwerp ‘WordPress blog overzetten naar zelf gehoste wordpress site’ is gesloten voor nieuwe reacties.