WordPress.com website verwijderd, maar foutmelding blijft

• Onbekend's avatar

Ik had een wordpress.com website. Deze wilde ik omzetten naar een wordpress.org website, maar ik loop volledig vast.

Na het opzeggen van mijn betaalde abonnement blijft er een foutmelding op de website actief. (www.wickmedia.nl) De foutmelding zegt:
    “Warning! Domain mapping upgrade for this domain not found. Please log in and go to the Domains Upgrades page of your blog to use this domain.”

En dat klopt natuurlijk, want ik heb het betaalde abonnement opgezegd. Volgens Strato, waar ik mijn website host zou de melding binnen 24 uur weg moeten zijn, maar inmiddels zijn er ruim 48 uur voorbij en blijft de melding zonder dat ik kan inloggen. Ik kan niet inloggen wanneer ik naar http://www.wickmedia.nl/wp-admin ga, dan blijft dezelfde foutmelding.

Wat doe ik verkeerd, ik begrijp er helemaal niets van?

De blog waarbij ik hulp nodig heb is (alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers).

• Onbekend's avatar

Inmiddels heb ik gevonden waar het aan lag. Ik had de DNS nog ingesteld op WordPress.com…

• Onbekend's avatar

Ik ben blij om te horen dat de fout al opgelost is en ga dit ticket dus sluiten.

• Het onderwerp ‘WordPress.com website verwijderd, maar foutmelding blijft’ is gesloten voor nieuwe reacties.