WordPress in combinatie met een Google Apps domein
-
Hallo,
Als hobby systeembeheerder heb ik een Google Apps domein met 50 gebruikers.
Graag zou ik een Blog faciliteit aan het domein toevoegen. Helaas is deze functionaliteit niet standaard binnen Google Apps aanwezig. Ik heb gekeken naar Blogger maar ben er niet van onder de indruk. WordPress moet het worden!Het Blog zal een gesloten Blog moeten zijn dat uitsluitend toegankelijk is voor mijn 50 domein gebruikers. Als inloggegevens wil ik dat ze de domeingebruikersnaam en wachtwoord kunnen gebruiken. Ik heb gezien dat ik de URL van de blog kan wijzigen naar blog.mijndomein.com
Kosten hiervoor zijn USD 12.00 per jaar.
Standaard kan een gesloten Blog slechts 35 privé gebruikers toegang geven. Om al mijn gebruikers toegang te geven moet ik dus extra betalen, Onbeperkt aantal privé gebruikers USD 29,97 per jaar.
Totaal jaarlijkse kosten dus USD 41.97 per jaar.Aanvullende ‘eis’ die ik heb is dat wanneer mijn gebruikers het Blog vanuit het domein benaderen zij zich niet meer hoeven aan te melden. Dat heeft men tenslotte al gedaan toen men het domein binnenging.
Heeft iemand hier ervaring mee?
Welke goede adviezen zouden jullie mij kunnen geven?
Is er een slimmere, goedkopere manier om dit te realiseren?Ik hoor graag van jullie.
JvdV
-
Je hebt geen blog adres gespecificeerd of geen reden opgegeven om deze post te maken toen je dit topic aanmaakte
This support forum is for blogs hosted at WordPress.com. If your question is about a self-hosted WordPress blog then you’ll find help at the WordPress.org forums.
If you don’t understand the difference between WordPress.com and WordPress.org, you may find this information helpful.
If you forgot to include a link to your blog, you can reply and include it below. It’ll help people to answer your question.
This is an automated message.
- Het onderwerp ‘WordPress in combinatie met een Google Apps domein’ is gesloten voor nieuwe reacties.