wordpress koppelen aan yourhosting
-
Ik heb een probleem.. ik heb zojuist mijn domein naam verhuist naar yourhosting.nl
nu wil ik mijn wordpress instellen op mijn yourhosting maar heb geen idéé hoe dit moet!
kan iemand mij wat uitleg geven? ik vond een pagina waar wat uitleg op stond maar kon daar niet veel mee.
Grtz,
MarcoDe blog waarbij ik hulp nodig heb is (alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers).
-
Hallo Marco,
Je kunt bij Yourhosting.nl eenvoudig en snel WordPress installeren vanuit je hostingmanager. Gebruik de optie ‘Software installaties’ binnen de hostingmanager om via een eenvoudige wizzard WordPress te installeren.
Voor aanvullende vragen neem je gerust contact op met onze helpdesk. Bel 0800-1213 (gratis) en we helpen je verder!
Met vriendelijke groet,
Erik Oldewening
Yourhosting -
had ik al gedaan maar ik heb mijn web ruimte niet bij yourhosting..
alleen mijn domein naam.
-
@Marcoluten: Kijken even op http://en.support.wordpress.com/domain-mapping/map-existing-domain/ en vraag aan Yourhosting of ze voor jou de dns settings in orde kunnen maken.
Houd er wel rekening mee dat dit een betaalde optie is.Je kunt ook aan Yourhosting vragen of ze je domeinnaam willen redirecten naar je wordpress.com blog adres.
Hoop dat dit je weer wat verder helpt.
- Het onderwerp ‘wordpress koppelen aan yourhosting’ is gesloten voor nieuwe reacties.