WordPress op ander domein

• Onbekend's avatar

Hoi,

Voor mijn wordpress website heb ik een domeinnaam gekocht (www.loekzanders.nl), en de site zelf wordt bij een vriend gehost. Nu is het alleen zo dat bij het bezoeken van de website in de adresbalk loekzanders.nl blijft staan, zelfs wanneer ik naar een andere pagina binnen de site ga. Bijvoorbeeld wanneer ik naar het kopje ‘Contact’ ga, staat er in de adresbalk nog altijd loekzanders.nl, terwijl linksonderaan in de pagina loek.skynax.nl/contact staat. Is het mogelijk dit te veranderen naar loekzanders.nl/contact?

Ik heb al geprobeerd bij ‘General Settings’ het ‘blog adress (URL)’ te veranderen, maar dan pakt alle pagina’s behalve de hoofdpagina niet meer.

De blog waarbij ik hulp nodig heb is (alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers).

• Onbekend's avatar

Je blog aangeroepen via loek.skynax.nl blijkt niet te worden gehost op WordPress.com

This support forum is for blogs hosted at WordPress.com. If your question is about a self-hosted WordPress blog then you’ll find help at the WordPress.org forums.

If you don’t understand the difference between WordPress.com and WordPress.org, you may find this information helpful.

If you forgot to include a link to your blog, you can reply and include it below. It’ll help people to answer your question.

This is an automated message.

• Onbekend's avatar

@loekzanders: Je site http://www.loekzanders.nl/ draait in een frame en zal daarom nooit die URLs laten zien die je wilt. Daarvoor moet een DNS Entry gemaakt worden bij je hosting provider die dan verwijst naar http://loek.skynax.nl/.
    Als dat goed gedaan is kun je bij je “General Settings” wel de juiste hrl plaatsen.

Je zou nog wel kunnen proberen om alleen het WordPress Address te wijzigen als de frame page weg is.

Nog beter is om je site echt te hosting bij een partij waar ook de domeinnaam gekocht is.

P.s. Deze vraag hoort inderdaad thuis op WordPress.org forums.

• Het onderwerp ‘WordPress op ander domein’ is gesloten voor nieuwe reacties.