WordPress Volger Verwijderen/Blokkeren
-
Hoi
Ik had graag een volger verwijderd en eventueel geblokkeerd. Hoe doe ik dit?
Bedankt!
De blog waarbij ik hulp nodig heb is (alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers).
-
Dit is helaas niet mogelijk. Ik wil dat zelf ook.
Je kan ze wel blokkeren in je wordpress. Je hebt sowieso emailadres die je kam blokken en als de persoon ook gereageerd heeft, dan kan jet het IP adres blokken.Ik zag wel dat iemand hier in het forum dat kan doen zonder dat hij echt gegevens nodig heeft. Ik persoonlijk vind dat wel vreemd. Ik zou dat dan van die persoon heel graag weten hoe hij dat doet, zodat ik het zelf kan doen.
-
-
Hoi,
Ik zou ook heel graag een volger (email-volger) van mijn blog verwijderen en blokkeren, maar ik kan nergens die optie vinden.
Kan iemand me helpen? -
Zoals al vaker is gezegd. Het is NIET mogelijk.
Wat je wel kan doen, wat ik ook heb gedaan. Is Jetpack zelf aanschrijven met je vraag en die hebben mij uitstekend geholpen.
Ik vermoed hoe meer mensen dit gaan doen, hoe eerder ze misschien de plugin gaan aanpassen.
-
Wie moet ik aanschrijven? Jetpack? Heb je daar een email-adres van? Want dan doe ik dat natuurlijk.
-
Ja, dat zeg ik. Google op Jetpack en tadaaaa…. Jetpack is de maker van deze plugin. En niet WordPress.
-
Ongewenste volgers en reageerders kunnen alleen geblokkeerd worden via ——> instellingen ———> reacties ————> zwarte lijst.
Plaats daar de ongewenste naam, email of IP-adres en ze worden geblokkeerd als spam!Vriendelijke groet
Marianne
- Het onderwerp ‘WordPress Volger Verwijderen/Blokkeren’ is gesloten voor nieuwe reacties.