WordPress werkt traag

• Onbekend's avatar

Sinds een aantal weken is WordPress ontzettend traag! Dit vooral tijdens het uploaden van foto’s.
    Ik kan maar 1 foto per keer uploaden anders loopt WordPress vast (het uploaden van de foto gaat dan niet verder) Het ligt absoluut niet aan mijn MacBook want ik had voorheen nergens last van. Ik heb meerdere mensen gevraagd en ook zij ondervinden deze problemen.

Bloggen is niet leuk meer zo! Foto’s uploaden duurt te lang. Heeft iemand een oplossing?

De blog waarbij ik hulp nodig heb is (alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers).

• Onbekend's avatar

Welke browser gebruik je? heb je hier ook last van in een andere browser? bijvoorbeeld Firefox of Google Chrome?

• Onbekend's avatar
  • Onbekend's avatar

Heb je hier ook last van in een andere browser? bijvoorbeeld Firefox of Google Chrome?. Gebruik je tijdens het uploaden de flash uploader, of de browser uploader? Lees hier hoe je tussen deze twee kan switchen: http://en.support.wordpress.com/media/uploader/

• Onbekend's avatar

Hi,

Zelf heb ik ook problemen met de traagheid van WordPress. Vaak als ik een bericht wil publiceren duurt het erg lang voordat het erop staat. Ik krijg dan de melding dat de webpagina niet meer beschikbaar is en dat ik de verbinding moet controleren. Als ik dan gewoon naar mijn blog ga in een nieuw tabblad is de nieuwe post wel gepubliceerd.

Het gebeurt ook dan anderen een reactie willen plaatsen op mijn blog en dan worden omgeleid (degenen die niet bij wordpress zitten), dan duurt het ook te lang en dan kunnen wordt hun reactie geweigerd. Als het ‘rustig’ is dan kunnen ze ineens wel weer een reactie plaatsen.

Is er een capaciteitsprobleem of zo, of is het browser afhankelijk. Waar kun je trouwens zien welke browser je gebruikt?

groetjes,

Dorothé
    http://djaktief.wordpress.com

• Onbekend's avatar

Een capaciteitsprobleem is er niet. Echter staan de servers in Amerika, dus dat kan een kleine vertraging oplevering. Zelf werk ik dagelijks op WordPress.com en heb ik geen verbindingsproblemen.

Wellicht dat je momenteel een van deze browsers gebruikt. Zou je eens een andere kunnen proberen?

• Onbekend's avatar

Hoi,

Ik gebruik gewoon internet explorer, want die vind ik verder prettig zoeken en waarom zou je veranderen dan. Zijn er echt voordelen aan de andere browsers?

Misschien ligt het toch hier bij onze eigen verbinding. Dat ga ik na kijken en ik kom erop terug.

groetjes,

Dorot’hé

• Onbekend's avatar

Hallo,

Ik heb geprobeerd om foto’s te uploaden met Google Chrome, helaas geen verbetering. Ik snap het echt niet! De foto uploader werkte altijd goed maar hierdoor heb ik gewoon geen zin meer om te bloggen!! Ik krijg bijna spijt van mijn abonnement bij WordPress

• Onbekend's avatar

Gebruik je tijdens het uploaden de flash uploader, of de browser uploader? Lees hier hoe je tussen deze twee kan switchen.

Heb je hier ook last van op andere locaties (dwz een andere Internet verbinding) ?

• Het onderwerp ‘WordPress werkt traag’ is gesloten voor nieuwe reacties.