XML bestand kan niet meer geïmporteerd worden
-
Deze WordPress site is de backup site van mijn primaire domein derest.net.
Elke maand maak ik daar een EXPORT bestand aan (XML) van de gehele inhoud.
Dan IMPORTEER ik dit hier. Dit gaat al jaren goed.
Nu krijg ik een foutmelding:
‘Simultaneous imports are not permitted.
Zorg dat je een geldig exportbestand in XML- of ZIP-indeling gebruikt. ‘
Ik zou een screenshot kunnen toevoegen maar zie daarvoor geen optie.
Wat is er aan de hand?De blog waarbij ik hulp nodig heb is (alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers).
-
het vorige import proces is dat afgerond of geeft het aan dat wordpress nog bezig is met importeren? hij geeft namelijk aan dat hij nog bezig is blijven hangen met (vorige sessie)
kijken bij importeren > gereedschap wat hij aangeeft mocht hij nog bezig zijn met importeren wordt uitgevoerd , even deactiveren en actieveren als je bijvoorbeeld wordpress importer gebruikt . anders misschien andere plug in gebruiken ?
-
Er is geen vorig import proces! Dat was een maand geleden en gewoon normaal afgerond. Ik doen het exact zoals ik al jaren doe…
Content importeren vanuit WordPress
Alleen inhoud importeren
En dan klik om bestand te uploaden, waarna ik het bekende XML bestand kies, wat ik had aangemaakt. En dan komt direct die foutmelding.
Ik heb nog nooit een plugin hiervoor gebruikt of nodig gehad… -
Als niemand hier een antwoord op weet, heb ik een probleem.
Ik kan niet anders dan de standaard IMPORTEREN functie gebruiken om het gewoon goede geëxporteerde XML-bestand vanaf de hoofdsite te importeren. Er werd gesproken over “een andere plugin” maar in deze gratis versie kan ik helemaal geen plugin gebruiken!
Ik doe dit al jaren op exact dezelfde manier en nu kan dit opeens niet meer.
Er moet een fout bij WordPress.com zelf zitten.
Nu kan ik deze backup-site niet meer actualiseren, of ik zou alle nieuwe content steeds handmatig hier moeten toevoegen. Dat is me veel te veel werk.
Ik hoop dat er nog eens naar gekeken wordt!
- Het onderwerp ‘XML bestand kan niet meer geïmporteerd worden’ is gesloten voor nieuwe reacties.