Zijbalk weg
-
In Thema ‘Plane’ ben ik weer eens mijn zijbalk kwijt. Is al eerder gebeurd en opeens was het weer goed. Wat doe ik fout en dan blijkbaar per ongeluk weer goed?
Dank voor de oplossing, kan niet moeilijk zijn, maar ik zie het niet!
Groeten, Trees -
-
Goedemorgen,
De link is https://irispapilio.wordpress.com/
Op mijn laptop (in Chrome) is hij dus weg.
Op mijn iPad (ook in Chrome) is hij gewoon zichtbaar.
Het moet een simpele instellingenfout zijn, maar ik kan het niet vinden.Dank vast!
Groeten, Trees
-
Zie je dit probleem op je laptop als je de site in volle brede bekijkt? Ik vraag omdat de zijbalk niet aan de rechterkant, maar onder de pagina inhoud getond word, als de resolutie te klein is, b.v. indien het browservenster niet de volledige brede van je scherm gebruikt.
-
Beste Niels,
Je herinnert me aan iets waar ik niet aan gedacht heb. Ik zoom nog wel eens in en out in de browser… En ja hoor, stond veel te hoog dus uitgezoomd en daar was ie weer…
Bedankt voor de tip.
Ik weet dat de zijbalk sowieso onderaan wordt weergegeven in de tablet en telefoon app. Maar daar kies ik niet voor op laptop en pc. Zal het nu niet meer vergeten denk ik!Fijne dagen ondanks de beperkingen en bedankt voor je support!
Groeten, Trees
-
Fijn om te horen dat het probleem opgelost is, Tress. Ik wens je ook fijne dagen en prettig kerstfeest. 🎄
- Het onderwerp ‘Zijbalk weg’ is gesloten voor nieuwe reacties.