zijn er meer hun editor kwijt?

• Onbekend's avatar

Op dashboard kan men na inloggen normaliter naar appearance > editor. En dan een .php file editten.

Echter na inlog op psycholooglandsmeer.com
    (voorheen .wordpress. subdomein, nu gekocht)
    kan dit niet.
    Thema: Spectrum door Ignacio Ricci.

De blog waarbij ik hulp nodig heb is (alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers).

• Onbekend's avatar

PS, LET OP, ik ben foutief ingelogd, het betreft duidelijk niet
    landsmeernieuws.wordpress.com
    maar:
    psycholooglandsmeer.com , gekocht en gehost bij wordpress zelf.

• Onbekend's avatar

PHP bestanden aanpassen is niet mogelijk op WordPress.com. Er zitten verschillen/beperkingen tussen een zelf gehoste WordPress.org versie en je site op WordPress.com

Hier kan je meer lezen over de verschillen tussen WordPress.com en WordPress.org.

Wat is precies je intentie?

• Onbekend's avatar

Hallo,
    Ik wil reacties opheffen.
    En ook het weergeven van zoiets als “reacties niet mogelijk” of wat er nu ook staat, wegdoen.

Kortom, WP als makkelijk cms voor webpresence websitjes voor klanten.
    Die willen echter een zo rustig mogelijk ogende site, en dus huur ik vooralsnog elders ‘gewone webruimte’ + domein (vaak 2 in 1), maak een website en ftp ik die. Aan veranderingen verdien ik dan ook nog zo nu en dan wat.

Toch is er ook een markt voor ‘doe het zelf klanten’ voor wie ik een WP op zou zetten, en waar zij dan ten minste zelf de content kunnen doen.
    Voor technische zaken ben ik er dan weer. (Formulieren, reclames, audio, video, google en andere diensten e.d.)

Ook op internet kun je veel mensen vinden die WP wel willen, maar reacties niet, en ook niet de weergave van dat de reacties zijn gesloten.

Bedankt voor je reactie sowieso.

• Onbekend's avatar

Deze handleiding beschrijft hoe je reacties uit kan zetten: http://en.support.wordpress.com/enable-disable-comments/

• Het onderwerp ‘zijn er meer hun editor kwijt?’ is gesloten voor nieuwe reacties.