Zit er verschil tussen Blogs van WordPress.com?

• Onbekend's avatar

Beste Mensen. Waar ik nu mee kom is zijn vragen over wat mij opvalt.

Ik heb ervaren dat WordPress de Space overnam van Windows Live Writer,dus nu is het Space WordPress,zoals het boven mijn
    ene Blog staat,maar nu wordt ook mijn blog die ik bij Weblog.nl heb naar WordPress.com gemigreerd vanuit Typepad.

Nu las ik bij Blogger van Google dat die ook op de èèn of andere wijze met WordPress kan worden gecombineerd middels het
    importeren van de ene blog in de andere. Weet iemand van jullie hoe dat zit?

Het is hierdoor kennelijk niet meer mogelijk om te kiezen tussen 3 verschillende blog-organisaties.
    Wat ik ook probeer schiet niets op,want alle Blog-berichten blijken toch onder die ene noemer WordPress.com te belanden.

Zo krijg ik de “indruk” dat Google al samenwerkt met WordPress.com en elkaar al “de bal toespeelt”.
    In de Kleine Handleiding van WordPress.com wordt ook een optie vermeld om een Website te kunnen bouwen.

Met WordPress kan men bloggen maar ook een website bouwen,dus 2 opties. Ik denk dat ik zeer zeker bij WordPress.com blijf.
    De Blogger met mijn link http://antondoove.blogspot.com/ zal ik dan maar niet gebruiken,want die vind ik niet handig werken.

Jullie reacties zijn van harte welkom en ik groet jullie vriendelijk. Anton Doove.

De blog waarbij ik hulp nodig heb is (alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers).

• Het onderwerp ‘Zit er verschil tussen Blogs van WordPress.com?’ is gesloten voor nieuwe reacties.