Zwart blok achter foto die geupload is

• Onbekend's avatar

Hallo,
    Sinds gisteren heb ik bij het plaatsen van een foto een half zwart deel (blok) achter de geplaatste foto zitten. Ik heb zelf ook al gezocht maar het niet kunnen vinden wat de oorzaak is. Hopelijk hebben jullie een oplossing,
    Groet,
    Ben

• Onbekend's avatar

Hallo, Ik heb een zelfde probleem: alles is zwart achter de tekst die ik plaats. Nooit gehad en nu ineens verschenen. Wat is hier aan de hand? Hoe is dat op te lossen?

Thom

• Onbekend's avatar
  • Onbekend's avatar

Hallo Thom,

Een antwoord heb ik niet ook en heb geen idee waardoor dit komt. Maar ik schrijf nu mij blogs via Google en daar heb ik er geen last van staat alles goed en heb ik ook geen zwart blok achter de foto’s. Ik heb dus alleen problemen in Safari wat ik tot nu toe als standaard Browser gebruikt heb. Misschien komt er nog iemand van support van WordPress met de juiste oplossing en blijf ik nu maar tijdelijk via Google mijn WordPress blogs schrijven.

Groet,

Ben

• Onbekend's avatar

Dank je, Ben. Ik ga ook zoiets proberen!

• Onbekend's avatar

Hallo Thom,

Ik kom nog even terug want ik heb vanmiddag een chat gehad met een medewerker van van WordPress. Wij hebben samen van alles doorgelopen en heb ik van hem uitleg gekregen met twee links die je kan gebruiken. Bij mij heeft het niet gewerkt, maar heb het inmiddels wel anders opgelost. Ik voeg de tekst even hierbij en misschien kan jij er wel iets mee baat het niet schaat het niet hé⬇️ Suc6👍

In plaats van een gewone afbeelding heb je een coverblock toegevoegd aan het bericht. Dit is een achtergrond afbeelding waar je tekst overheen kunt zetten en die inderdaad een donkere filter er overheen heeft liggen. Je kunt het cover block verwijderen en in plaats daarvan een gewone afbeelding toevoegen. Cover block verwijderen screenshot: https://d.pr/i/JHenoi Gewone afbeelding toevoegen screenshot: https://d.pr/i/NwyoT9

• Onbekend's avatar

Dag Ben, Dank je, ik ga dat proberen. Salut, Thom

• Onbekend's avatar

Zojuist geprobeerd Ben, helaas het werkt niet. Het zwart vlak laat zich kennelijk niet als ‘block’ opnemen om verwijderd te worden. WordPress zal er zelf achteraan moeten om te zien waar het lek zit…Salut, Thom

• Onbekend's avatar

Hoi Thom,
    Klopt bij mij leek het eerst wel te werken wat ik had gezegd, maar nu ook weer het zelfde probleem. Maar het lijkt erop dat het in de Safari browser zit?? Ik gebruik nu de Google Browser met mijn WordPress account en dat gaat wel goed. Mijn iMac uit 2011 is denk ik aan vervanging toe😛. Fijne dag:)

• Het onderwerp ‘Zwart blok achter foto die geupload is’ is gesloten voor nieuwe reacties.