Help Needed: Business Site Shows Empty Template After Plan Lapse
-
Hello,
I’m having an urgent issue with my client’s WordPress Business site: info45eb322aeb4.wordpress.com.
- The site was fully built and active before August 2025.
- The Business plan lapsed in August due to a missed payment.
- The site now shows only an empty template, and all content, themes, and settings appear missing.
- The client mistakenly purchased a new site (
spinstudiouae.wordpress.com), but we need the original site restored.
I have screenshots of the payment history and plan details. Can someone from WordPress support or the community guide me on how to restore the original site quickly?
Thank you so much for your help!
O blog que eu preciso de ajuda é (visível apenas para usuários que efetuaram login).
-
Olá!
Since this forum is reserved for answering questions in Portuguese, I will reply in that language. If you need help in English, please use the English forum.
É possível restaurar um backup do site quando o plano expira após contratar um novo plano seguindo os passos mencionados neste guia.
Como o plano Negócios Mensal foi contratado para o site errado, eu o movi de spinstudiouae.wordpress.com para info45eb322aeb4.wordpress.com e recuperei o backup criado um dia antes do plano original expirar (2025-08-14).
Agora o site é exibido no domínio spinstudiouae.com como era exibido antes.
Vi que o site spinstudiouae.wordpress.com foi criado recentemente e não tem conteúdo algum. Para evitar futuros erros, eu o excluí.
Caso precise de mais alguma ajuda, como o site tem acesso ao plano Negócios, você pode entrar em contato por email ou chat.
- O tópico ‘Help Needed: Business Site Shows Empty Template After Plan Lapse’ está fechado para novas respostas.