Motif theme removed / The author of posts does not appear

• Desconhecida's avatar

I do not understand why you remove the Motif template from the themes directory. Of course I will not change the template in force in my blog because I changed it about one, two years ago and the visitors of my blog are already used to it. In the content options of the template says that you can appear the author of the post in each post but it does not appear and I have selected the option to appear.

I wish you could give me an explanation of all this.

The blog I need help with is: (visible only to logged in users)

• Boas,

Este forum é dedicado a suporte em Português – por isso irei responder neste idioma :)
    If you’d rather get support in english, please refer to the english forum: https://en.forums.wordpress.com

O tema Motif está retirado já há algum tempo pois deixou de ser compatível com novas funcionalidades. É sempre aconselhado alterar o tema para um que esteja activo e a ser actualizado, no entanto pode manter-se um tema retirado enquanto funcionar.

No que diz respeito aos autores não aparecerem – tipicamente os temas apenas mostram um autor quando há mais que um autor nos artigos de um site.

Quantos autores existem no site: catequesematerial.wordpress.com ? De notar que basta ter um artigo escrito por um autor diferente para que – tipicamente – o autor comece a aparecer .

• Desconhecida's avatar

Só existe um único autor que sou eu.

• Boas,

Por norma os autores apenas são mostrados quando há mais que um autor a publicar num site/blog.

Fiz o teste com um site meu e o meu nome aparece assim que um artigo é publicado com um autor diferente de mim.

• The topic ‘Motif theme removed / The author of posts does not appear’ is closed to new replies.