Block Editor vs Old School

• Profilbild för Okänd

Hej!
    Jag tycker om det gamla sättet att arbeta på med wp-admin och jag har kunnat använda mina gamla html kunskaper till en viss del och det har funkat toppen med det gamla sättet att skapa sidor!

Men numera finns det en block editor tillgänglig och jag tycker inte om hur det ser ut att fungera, wordpress-sidan bryr sig såklar inte om hur jag tycker det ska vara utan tjatar hela tide på att jag ska prova det nya sättet.

Nu är min fråga, kan jag slippa promten om att byta över om jag testar och isåfall, kan jag gå tillbaka till det gamla sättet igen efter jag klickat på länken?

Vissa gånger så vill företag att man ska gå över helt till det nya sättet och spärrar helt enkelt av vägen när man väl gått in för att ‘prova på’ det nya sättet, med andra ord ingen återvändo och du är tvungen att antingen fortsätta på deras villkor med deras nya sätt eller gå någon annan stans.

Jag gillar som det är men jag tycker inte om att sidan fortsätter tjata på mig, kan jag ‘testa’ det nya sättet och gå tillbaka för att stänga av promptningen eller är det inte möjligt?

Den blogg jag behöver hjälp med är (synlig endast för inloggade användare).

• Profilbild för Okänd

Finns det ingen support överhuvudtaget på den här sidan WordPress? Jag vill ha ett rakt och enkelt svar, det behöver inte komma från någon annan användare.

Ni får gärna lov att svara på mina frågor ni också, det är trots allt ni på WordPress som har skapat mitt problem här som jag vill lösa.

• Ämnet ’Block Editor vs Old School’ är stängd för nya svar.