Blogg

• Profilbild för Okänd

hej! Jag behöver hjälp och ser om det är möjligt. Så här är det: jag var ung och dum och fjortis ! Skrev blogg på bla WordPress. Jag har lyckats stänga ner samtliga bloggar men inte en som jag använde från 2011 till 2012. Jag har och vet om att jag hade två Gmail och två gamla hotmail som jag använde under denna tid .men när jag återställer lösenordet på bloggen så får jag upp att kontot och mailen inte matchar alt så kommer inget nytt lösenord när jag försöker återställa så jag måste helt enkelt av någon anledning ha gjort en ny email. Men har ingen aning vad det kan vara . Så undrar jag när man loggar in så står ”Email eller användarnamn ” kan jag kanske försöka lista ut mitt användarnamn ? Tänker att om jag har det så kan jag försöka chansa lösenordet ? Är användarnamnet remligtvis det som dyker upp om jag kopierar webbadressen.

till sist borde inte WordPress kunna hjälpa mig om jag kan styrka att det är min blogg ? Bloggen vidar ju foto på mig och hela mitt namn. Jag tänker att jag med en ID handling kan ju visa att uppgifterna är samma som på ex mitt körkort . Jag tror också att jag kommer ihåg vilket telefonnummer jag hade på den tiden . Det numret används ju inte idag och har ingen aning om det tagits över av någon ny-nummer kan ju göra det efter några år. Sedan kan ju jag tycka att om de bara ger mig vilken email som bloggen är kopplad till så kommer jag med stor sannolikhet in ! Jag använde nämligen alltid samma lösenord på den tiden .

mvh

Den blogg jag behöver hjälp med är (synlig endast för inloggade användare).

• Ämnet ’Blogg’ är stängd för nya svar.