Bloggar
-
Jag har två wordpress bloggar men bara den ena syns när jag loggar in på wordpress.com? Den som inte syns heter magdalenasblogg.se/wordpress. Vad göra?
Anledningen till min fråga är också att jag vill komma åt och redigera den sida som man får upp om går in på magdalenasblogg.se utan att skriva /wordpress. Just nu är det bara en ful bild där det står enter. Egentligen skulle jag vilja att man kommer in direkt till bloggen även om någon glömmer att skriva wordpress. Går det att fixa?
Jag är rätt okunnig när det gäller det tekniska så att svaren måste vara ”idiotsäkra”…..:-)
Tack på förhand för svar!
-
You did not specify a blog address or reason for posting when you created this topic.
This support forum is for blogs hosted at WordPress.com. If your question is about a self-hosted WordPress blog then you’ll find help at the WordPress.org forums.
If you don’t understand the difference between WordPress.com and WordPress.org, you may find this information helpful.
If you forgot to include a link to your blog, you can reply and include it below. It’ll help people to answer your question.
This is an automated message.
- Ämnet ’Bloggar’ är stängd för nya svar.