Blöjor och plastsnibbarna och sex
-
Hej jag heter Mats-Ivar Pettersson jag är singel och jätte snäll man i mina bästa år jag använder blöjor och plastsnibbarna både på dagarna och på kvällarna jag bajsar inte i blöjorna jag har lite svårt att hålla mig torr det händer jag drömmer om
Amning på nätterna om jätte snälla kvinnor
Som amma mig men det händer att jag drömmer om häxor som byter spik blöjor och plastsnibbarna på mig och binder fast mig på spik stol och bli ammad men hon har tre stora bröst som mjölken rinner ut det händer att jag blir sugen jag undrar om
Det är sex eller inte sex jag är singel eller finns det som heter blöjsex jag bara drömmer om amning fast jag lider av inkontinens jag har blöjorna och plastsnibbarna på mig både på dagarna och på kvällarna jag bajsar inte i blöjorna jag kissar bara i blöjorna och plastsnibbarna är det vanligt att man drömmer om häxor och amning jag undrar om du vet om det finns en jätte snäll kvinna som är singel och vill gärna träffa som vill byta blöjorna och plastsnibbarna och gillar amma jag hoppas att jag får svar på min fråga hälsning från blöjan-Mats-IvarSite: help@ matsp (e-post endast synlig för moderatorer och personal).
WP.com: Yes
Correct account: Unknown
- Ämnet ’Blöjor och plastsnibbarna och sex’ är stängd för nya svar.