Bokningskalender – ge mig ett tips!
-
Hej,
Efterlyser tips om en bokningskalender som funkar för oss i Stockholms Paddlarklubb.
Jag är nybörjare vad gäller WordPress men sitter och försöker fixa till föreningens hemsida. Bland annat tänkte vi ordna med ett onlinebokning av låne/hyr-kajaker. Vi har ett antal kajaker som föreningens medlemmar kan låna/hyra.
Nu måste man åka ner till klubbhuset och skriva upp sig på en lista och det är ju lite stenålder… så vi letar efter en plugin till WordPress som vi kan använda.
Någon form av bokningskalender (typ bordsbokning för en restaurang eller rumsbokning för hotell) som är gratis eller till en rimlig engångskostnad är det alltså vi är ute efter.
Jag testade just en plugin som heter Appointments och den hade funkat med viss modifiering men kostar lite för mycket per månad för att det ska vara intressant.
Är det någon här på forumet som kan tipsa om en lämplig bokningskalender? … eller som kan ge tips om en alternativ lösning?
/Dag
Den blogg jag behöver hjälp med är (synlig endast för inloggade användare).
-
The blog you specified at http://www.spk.nu does not appear to be hosted at WordPress.com.
This support forum is for blogs hosted at WordPress.com. If your question is about a self-hosted WordPress blog then you’ll find help at the WordPress.org forums.
If you don’t understand the difference between WordPress.com and WordPress.org, you may find this information helpful.
If you forgot to include a link to your blog, you can reply and include it below. It’ll help people to answer your question.
This is an automated message.
- Ämnet ’Bokningskalender – ge mig ett tips!’ är stängd för nya svar.