Det går inte att ändra min Gravatar.
-
När jag försöker ändra min Gravarar kommer det upp en poppup, men den är tom.
Den blogg jag behöver hjälp med är (synlig endast för inloggade användare).
-
-
Jag har samma problem. Jag har lagt till en profilbild men min gravatar ändras ju inte för det. Och precis som för 5knop så får jag bara upp en tom ruta när jag försöker ändra den.
-
Jag har precis samma problem. Vilken webbläsare använder du mammsen74 för att få till din Gravatar?
-
-
Jag har fått in min bild på allmänna inställningar där man ändrar profilbilden men bilden kommer inte vid mina kommentarer.
-
Jo, jag har också lagt in en bild på allmänna inställningar men det går inte på Användare -> Din profil där gravataren är och det är ju ens gravatar som syns vid kommentarer. Ingen som vet vad vi det är vi gör fel?
-
Dum fråga kanske, men är det så att man först måste registrera sig på gravatar.com? Jag trodde man kunde ladda upp en bild direkt på wp liksom…
-
Jag har precis samma problem och skulle gärna vilja veta om det går att ordna. Trodde först att det var något fel på min dator eller webbläsare, men jag har testat på andra datorer och med andra webbläsare, problemet kvarstår trots allt.
-
Sådär nu har både jag själv och bloppisen gravatarer!
Det var så att man var tvungen att gå in på gravatar.com och lägga till en bild till ens epostadress. Så nu funkar det.Men srdjansplace, du precis som millisb har ju gravatarer redan. Förstår inte riktigt vad det är som inte funkar för er.
-
Jag insåg också att man tydligen var tvungen att gå in på gravatar.com för att lösa problemet. Det gick inte alls bra att ändra via wordpress dock.
Skönt att det löst sig till slut :)
-
-
hello
det fungerar inte för mig med
att lägga upp avatar heller,
jag är förvisso helt ny på det här,
så kanske jag inte fått in färdigheterna för detta ännu
men iallafall,hur gör jag,
samt hur hittar jag andra bloggar
jag förstår inte hur jag ska sökatack på förhand,
mvh Melona(helst svenska!)
- Ämnet ’Det går inte att ändra min Gravatar.’ är stängd för nya svar.