Editor

• Profilbild för Okänd

Det var några år sedan jag jobbade med WordPress. Nu när jag börjat igen ser jag att det inte finns någon editor. Det som finns är ju rena katastrofen! Varför är allt gömt? För att hitta saker måste man dra med markören över ytan så dyker det upp en del saker, varför gömmer man det så? Jag bits inte så jag vill se allt hela tiden.
    Hur får man en vanlig editor så att man enkelt kan skriva inlägg?

WP.com: Yes
    Correct account: Yes

Den blogg jag behöver hjälp med är (endast synlig för moderatorer och personal).

• Profilbild för Okänd

Läste på lite och såg att editorn är utbytt mot något som kallas ”blockredigerare”. Har testat ett tag nu och måste fråga hur kan man byta ut en vanlig bra editor mot detta skräp?? Det tar alldeles för lång tid att skriva och man hittar inget alls bland allt konstigt som nästan ingen behöver. Jag undrar också varför i herrans namn har man gjort allt osynligt??
    När jag till slut lyckades ställa in så jag fick en vanlig (nåja) editor så försvinner menyraden så fort jag flyttar markören. Sedan får man leta efter den i blindo för den är osynlig. Varför visas den inte hela tiden?
    Om man envisas med att ha en så katastrofalt dålig editor kommer WordPress att minska i popularitet.
    Nej, detta håller inte, jag avslutar kontot och ser mig om efter något annat.

(Till och med detta forum har samma helkassa editor där menyraden inte finns där hela tiden.)

• Ämnet ’Editor’ är stängd för nya svar.