Flyttat blogg och domän men pekas fortfarande till wordpress
-
Tidigare hade jag köpt min domän via wordpress men omdirigerade den med DNS och använde blogger som platform. Nu i morse flyttade jag över min domän till en annan host och raderade även den wordpress blogg som var knuten till den, för att helt gå över till blogger, men nu när jag ska gå in på bloggen riktas jag till den wordpress blogg jag tagit bort.
Så nu är jag superförvirrad och vet inte vad jag ska göra för att få upp min blogg igen på rätt domän.
-
You did not specify a blog address or reason for posting when you created this topic.
This support forum is for blogs hosted at WordPress.com. If your question is about a self-hosted WordPress blog then you’ll find help at the WordPress.org forums.
If you don’t understand the difference between WordPress.com and WordPress.org, you may find this information helpful.
If you forgot to include a link to your blog, you can reply and include it below. It’ll help people to answer your question.
This is an automated message.
-
- Ämnet ’Flyttat blogg och domän men pekas fortfarande till wordpress’ är stängd för nya svar.