förstasidan för lång
-
Min förstasida visar nästan (?) alla mina inlägg vilket gör att den tar lång tid att ladda för de med långsammare uppkoppling (tex jag själv).
Jag har åtskilliga gånger gått in på Inställningar –> Läsa –> Blog pages show at most —–> och där skrivt ”5” MEN INGET HÄNDER!!!
Och jo, jag trycker ”spara” med. ;)
Jag har gjort detta åtskilliga gånger, för visst är det så man ska göra?? Jag har laddat om sidan, startat om datorn, allt – men ändå maler förstasidan på och på och på och på…..
Sidorna sen (<–older entries) visar 5 – men varför inte första??
-
Förstår precis vad du menar men jag har tyvärr inget svar på det. Jag undrar också varför det inte går att lägga till nåt i sidebar, den högra kolumnen, t.ex. under arkiv, kategorier mm.? jag lägger till saker där men det syns ändå inte i min blogg, varför? Gör jag nåt fel? Jag har lyckats få in info om mig, laddat upp bild och gjort inlägg på huvudsidan men får inte dit något i den högra kolumnen!!??!!! SNÄLLA, HJÄLP MIG!!!! Har suttit hela dan och blir bara mer och mer frustrerad!!! Det skulle ju gå så fort och vara så enkelt… jovisst!!!!!!!!!
-
hej annesty o sussies. jag har precis samma problem som annesty. alla inläggen står med på första sidan. De senaste 10 inläggen står överst, sen kommer mitt allra första inlägg som följs av mitt andra inlägg osv. Det blir alltså i helt fel ordning. :(
Kan inte någon som vet kolla upp saken? -
Hej igen!
Efter en hel del letande och klurande på det engelska forumet (tydligen det enda som gäller – verkar inte som att man får dina frågor besvarade här) så har jag förstått vad problemet är.
I alla fall för mig beror detta på att jag klickat i ”Stick this post on the front page” på alla mina inlägg. Detta ska man tydligen inte göra, så gå in i alla inläggen och klicka ur den här rutan. Då fungerar det. Hoppas det är lösningen för er också!
stinabloom.wordpress.com
- Ämnet ’förstasidan för lång’ är stängd för nya svar.