Fungerar inte att infoga länk

• Profilbild för Okänd

Hej, jag undrar varför jag inte kan infoga länkar i texten utan måste lägga ut hela länken som den är? Det ser ju så himla fult ut. När jag öppnade bloggen för några månader sedan så fungerade det, men nu får jag bara upp ett varningsmeddelande som Frågar: ”Vill du lämna den här sidan? Ändringarna du har gjort kommer att gå förlorade om du inte har sparat.” Och klickar jag då okej, så försvinner sidan och jag får upp en helt ny.

Vad har blivit fel?

Den blogg jag behöver hjälp med är (synlig endast för inloggade användare).

• Profilbild för Okänd

Jag råkar ut för precis detsamma. Jag kan inte heller lösa det5, utan måste lägga ut länken i full text. Ser som du säger fult ut.

• Profilbild för Okänd

Så har det varit även för mig i snart 3 veckor nu. På de engelska forumen tycks det vara MÅNGA som har samma problem, men det verkar inte komma någon lösning, vilket är sjukt irriterande. På de andra forum är det någon (som jobbar för wordpress såsom jag fattade det) som föreslog att man skulle byta webbläsare, vilket enbart hjälpte några enstaka personer.

• Profilbild för Okänd

Det rådet fungerade för mig: jag använde Google Chrome (istället för som vanligt Internet Explorer) som webbläsare, och då fungerade det som det gjort tidigare, dvs utan problem.

• Profilbild för Okänd

Hej och tack för era svar! Jag testade senare med att använda Mozilla Firefox, och då fungerade det som det skulle.

• Ämnet ’Fungerar inte att infoga länk’ är stängd för nya svar.