google index

• Profilbild för Okänd

Den 20 oktober startade jag min wordpressida full av förhoppningar. dagen därpå postade jag mitt första inlägg. Efter två månader går det fortfarand ej att söka mina inlägg eller sidor på Google. Varför inte? Har kollat mina inställningar och allt är öppet för att det skall funka. Har också haft många trettio plus inlägg och flera hundra visningar.
    Ert svar de två gånger jag kontaktat om detta är inte tillfredställande, NI hävdar att Googla kan te 2 till hela 6 veckor att indexera min sajt. Alldeles bortsett från att Google Bard behöver endast sekunder för att svara mina frågor så räcker inte sex veckor för att förklara varför min sida efter ÅTTA VECKOR inte existerar. Ja, för om den inte är sökbar, så existerar den ju inte på internet. Jag trodde wordpress skulle vara ett kliv uppåt för mig och hade stora planer nu när jag börjar varva ned från universitets och forskarvärlden. Men är mycket besviken.
    Om ni inte åtgärdar detta inom två dagar ser jag inget annat att göra än att jag tar mina inlägg och ideer här och går tillbaks till min gamka Blogspot där min sida var sökbar från dag ett.

WP.com: Yes
    Jetpack: No
    Correct account: Yes

Den blogg jag behöver hjälp med är (synlig endast för inloggade användare).

• Ämnet ’google index’ är stängd för nya svar.