Har betalat 360,00 SEK via Paypal-konto för WordPress.com men saknar tillgång.

• Profilbild för Okänd

2020-02-04 betalar jag 360, 00 SEK till ett PayPal-konto för att nyttja wordpress,com till min blogg (e-post endast synlig för moderatorer och personal).
    Under senare hälften av mars månad 2020 får jag ett mejl med hot från PayPal där jag påstås inte ha betalt för nyttjandet av wordpress.com. Jag krävs på 2500, 00 dollar om jag vill nyttja wordpress för att skriva blogg.
    Jag är illa till mods efter PayPals bemötande. Trots betalning 360,00 SEK dras från mitt bankkonto 2020-02-04 och kan verfieras via min bank får jag detta hemska hotmejl.
    Försökte ringa PayPal på nr: 08-502 523 18 utan att få svar.
    Som ytterligare bevis för opålitlighet hos PayPal får jag plötsligt mejl 2020-03-23 med budskapet’ Du ändrade nyss ditt lösenord’ vilket inte överensstämmer med verkligheten.
    Försökte få kontakt via PayPals hemsida vilket var omöjligt. Jag avslutade kontot 2020-03-24.
    Så fruktansvärt obehagligt att få hot via mejl från PayPal med krav om 2500 dollar.
    En US-dollar motsvarar 10,15 SEK.
    Jag har betalat wordpress för ett år men kan pga hot från PayPal inte använda wordpress för att skriva blogg. Hur förklarar wordpress denna obehagliga upplevelse?

• Ämnet ’Har betalat 360,00 SEK via Paypal-konto för WordPress.com men saknar tillgång.’ är stängd för nya svar.