hur tar man bort ”bloggbilden” (blog picture)?
-
Det ska ju gå att ta bort bilden som visas uppe vid adressen (”blavatar”-bilden) genom att klicka på rutan ”remove image” bredvid ”upload image”. Men ”remove image”-rutan finns inte! Det går att ladda upp och ta bort en ny bild, men den visas inte på bloggen. Den bilden jag laddade upp i början går inte att ta bort alls! Hur går jag tillväga?
-
Gå till ditt konto på http://en.gravatar.com/
Logga in klicka på My Account då fälls en meny ner klicka på Manage.
Under texten:
”Choose an image (below) to use for the selected email (above) or add a new one”
Ska den bild du använder finnas håller du muspekaren över bilden dyker ett röttkryss upp vidsidan om bilden. Klicka på det rödakrysset och bilden försvinner. Jag testade nyss och det gick att ta bort bilder.God Jul
/Eva
-
-
Konstigt, bilden jag vill radera finns inte att radera… Hittar den ingenstans! Det är alltså inte denna bild jag har vid mitt namn här, utan bilden som syns uppe vid adressen.
-
Vet inte riktigt vilken bild du menar. Nu ser jag en grönaktig fyrkant tidigare var det ett ansikte om jag inte missminner mig. Den ligger också på gravatar.com adressen.
- Ämnet ’hur tar man bort ”bloggbilden” (blog picture)?’ är stängd för nya svar.