Jag behöver support med nya hemsidan, snarast möjligt
-
Hej, helt nybörjare med WordPress (gått 1dags nybörjarkurs sommaren 2012) och känner till grunderna. Köpt ett hyfsat tamplate som jag behöver ”städa” lite i för att passa verksamheten dvs. resebyrån.
Utkast på saker som jag behöver hjälp med:
– förfrågningsformulär där kunden får ett automatiskt svarsmeddelande till mailen.
– Datumformatering på svenska
– Shoppingfunktionen behövs ses över, inte tänkt att bedriva någon onlineshopping men en funktion att lägga upp erbjudanden som kanske kan göras på ett bättre sätt en genom JIGOSHOP som ligger uppe nu.
– Få hjälp att slutligen lägga över wordpress-demon till rotkatalogen så att det fungerar som det ska.Finns det någon hjälpsam person som någon timme över för att kunna supporta mig via telefon/skype? Gärna så snart som möjligt,
Har lagt upp ”demon” här, http://siamtravel.se/demo
-
You did not specify a blog address or reason for posting when you created this topic.
This support forum is for blogs hosted at WordPress.com. If your question is about a self-hosted WordPress blog then you’ll find help at the WordPress.org forums.
If you don’t understand the difference between WordPress.com and WordPress.org, you may find this information helpful.
If you forgot to include a link to your blog, you can reply and include it below. It’ll help people to answer your question.
This is an automated message.
- Ämnet ’Jag behöver support med nya hemsidan, snarast möjligt’ är stängd för nya svar.