Kan EJ svara på inlägg

• Profilbild för Okänd

Hejj Support!

Vill meddela att på många bloggar funkar just nu inte inloggning ej heller går det att svara på inläggen
    Hoppas ni försöker åtgärda detta så snart som möjligt. WP börjar få dåligt ryckte när det gälleer supportstöd.

Min blogg finns på http://cobra38.wordpress.com

Tacksam för ett svar
    Sylvia

Den blogg jag behöver hjälp med är (synlig endast för inloggade användare).

• Profilbild för Okänd

Igår lämnade jag in ett klagomål om att inte mina vänner kan skicka iväg kommentarer :(
    Mycket märkligt är att det ändå lyckas ibland för en del att skicka iväg… Idag kom det en kommentar, och en annan vän berättade att det var fortfarande problem för henne.
    Väntar att få svar om varför det strular på det här viset… Detta har pågått i en veckas tid snart!
    Mvh Yvonne/Bassebusens

• Profilbild för Okänd

Hej igen!

Det verkar helt hopplöst att få någon respond från WP-support. Nu har det snart trasslat en vecka med att skicka iväg kommentarer? Börjar undra om detta Forum är helt inaktuellt för de flesta får inga svar på inskickade frågor vad jag kan se?

En som börjar tröttna!
    MVH Sylvia

• Profilbild för Okänd

Titta in på min blogg så får du se att jag fått svar efter att skickat en engelsk text-förfrågan…. dålig stil detta!

• Profilbild för Okänd

MÅNGA har det problemet verkar det som!!

Har man en registrerad mailadress hos wp.com så måste man logga in på sitt wp-konto för att kommentera hos många wpbloggare
    Gäller dom som använder just wordpress.com inte egen installation

Använd en fejkad emailadress så går det igenom, ni tappar dock er avatar om ni har en personlig en

• Profilbild för Okänd

Detta svar fick jag när jag ställde en fråga angående detta problem…
    Fick svar först efter att ställt frågan på Engelska…grrr!
    ////////////////////////////////////
    Hi there, We’ve recently updated the commenting system. It sounds like some of your users have WordPress.com accounts, even if they don’t have blogs. Please ask them to try retrieving their credentials by entering their email addresses here: http://wordpress.com/wp-login.php?action=lostpassword Otherwise, feel free to ask them to contact us directly. We’re glad to help!

Gjorde en översättning på Google….

Hej, har vi uppdaterat nyligen kommenterade systemet. Det låter som några av dinaanvändare har WordPress.com konton, även om de inte har bloggar. Be dem att försöka hämta sina meriter genom att ange deras e-postadresser här: http://wordpress.com/wp-login.php?action=lostpassword Annars är du välkommen att be dem att kontakta oss direkt. Vi är glada att hjälpa till!
    ////////////////////////////////////
    Eftersom jag brukar svara mina vänner som kommenterar, (skickar svarsmail) då måste det vara rätt mail-adress så det inte blir fel… Det blir det med fejkad adress…
    Jag bad mina vänner att använda en annan mail-adress helt enkelt!
    Är ju så enkelt att skapa en till mail-adress…
    Men det är ju min åsikt, andra kan ha en annan!

• Profilbild för Okänd

Hakar på tråden. Jag kan inte heller lämna kommentarer på andras bloggar om jag inte loggar in. Känns märkligt att behöva vara inloggad för att kunna kommentera på andras bloggar :(

• Profilbild för Okänd

Ja det är ju märkligt att inget görs. Har försökt skriva flera brev så vid det här laget är det väl så att de har svårt att fixa till detta fel och struntar i oss. Tror inte det finns någon support alls som övervakar detta Forum tyvärr.

Ingen bra idé alls att använda en fejkad adress ;-(

• Profilbild för Okänd

Hmm..dålig stil. Dock var det inga konstigheter att använda en fejkadress. Skrev mitt namn och hemsida sen skrev jag i mailen typ : då(e-post endast synlig för moderatorer och personal) och då gick kommentaren igenom. Det ända som händer är att min gravatar inte syns, men hellre det än att behöva logga in jämt och ständigt om jag inte har tillgång till det :-)

• Profilbild för Okänd

SKAFFA EN NY MAIL-ADRESS…
    DET GJORDE MINA VÄNNER SOM INTE KUNDE KOMMENTERA HOS MIG :)
    SEDAN FUNGERADE DET IGEN SOM VANLIGT…
    MAN SKA INTE BEHÖVA LOGGA IN HOS ANDRA FÖR ATT KOMMENTERA :(

• Ämnet ’Kan EJ svara på inlägg’ är stängd för nya svar.