Kan inte hitt min blogg på google längre

• Profilbild för Okänd

Sedan i måndags kan jag inte hitta min blogg på google längre, när man söker på ord i google som tidigare linkats till min blogg så finns inte min hemsida med i resulötatlistan. Vad är det som kan ha hänt? Det har fungerat förut. Jag har inte gjort någon ändriong av inställningarna i min wordpress blogg, så jag undrar varför inte google hittar min sida längre.

http://frosunda.wordpress.com/

• Profilbild för Okänd

Ser att du ställt frågan lite överallt och att ämnet finns på det engelska forumet. Där de också ger förslag på lösning.
    Jag har ingen koll på det där då jag inte strävar efter hög rankning. Man måste vara realist, av alla miljontals bloggare som finns så är chansen minimal att man ska få en träff till sin blogg via sökord.

Vad jag förstår så har Google gjort några ändringar eller rensningar, vilket påverkar alla. Det är väl något sätt att få bort orelevant eller något sådant.
    Jag kollade på min egen blogg som jag har på domän och den har också försvunnit i rankningen. Men jag har bara haft den sedan april så det är inte så konstigt om andra hamnar högre upp i sökningen.

• Ämnet ’Kan inte hitt min blogg på google längre’ är stängd för nya svar.