Kommer inte åt min webplats/blogg!
-
Jag har en webplats: http://www.agesund.wordpress.com
Jag skulle vilja fortsätta använda den, åtminstone redigera den eller till och med radera men jag kommer inte åt den. Jag kan gå in på sidan och logga in, men istället dyker ett annat bloggnamn/administrationspanel upp (som jag la till bara för att testa, en fejkblogg utan innehåll) och jag hittar inget under den, agesund är alltså inte åtkomlig därifrån, däremot ser jag ut att vara inloggad på den sidan, agesund.
Jag skulle kunna radera fejkbloggen men är osäker på om bloggar kopplade till den raderas samtidigt eller om agesund för alltid kommer att ligga synlig utan att jag kan göra något åt det?
Jag är osäker, men ev låg agesund under ett annat bloggnamn, som jag raderade, och som jag tror var hostad hos one.com och har tagits bort därifrån. Till den bloggen använde jag en annan mailadress och varken mailadressen eller login till den har jag kvar.
Någon som vet hur man trasslar sig rätt i detta? Har jag beskrivit problematiken tillräckligt tydligt?Den blogg jag behöver hjälp med är (synlig endast för inloggade användare).
- Ämnet ’Kommer inte åt min webplats/blogg!’ är stängd för nya svar.