Kommer inte in i en blogg i WP com med nytt eller gammalt lösenord
-
Kommer inte in i en blogg i WP com med nytt eller gammalt lösenord, gamla visar fel och med nya kommer man in i WP com men inte in i bloggen. Vad göra?
Den blogg jag behöver hjälp med är (synlig endast för inloggade användare).
-
The blog I need help with is not intressantweb.wordpress.com as is a backup.
In short, I got a new password for another one in WP.com but with that I ended up in WP.org with my account but not in my blog, as refuses that password.
-
åt? Ligger webbsidan på en egen server eller på wordpress.com? Förmodar dock att du har den på en egen server, då du anger wordpress.org, men det är rätt svårt att vara säker.
Snälla, var mer informativ och ställ gärna frågor, istället för meningar! Detta är mer som en infotråd om att du inte kan logga in på din WordPress, än en ”hjälp mig”-tråd.
Gå till inläggetMed ett nytt lösenord kommer jag in på mina uppgifter i WP.org men inte i bloggen varifrån det var fel i WP.com.
Försökte göra det kort då jag inte kommer in i en blogg på WP.com med hundratals utkast, men har en backup från februari att vänja sig vid så det mesta går att komma åt men i fel blogg.
Började nu med nytt IP och annan dator i utlandet att jag inte kommer in i en blogg av 4 på WP, den mest aktiva dagsaktuella.
Då har jag med mig alla lösenord på en sticka och allt annat har fungerat som vanligt.
Bara en var fel blev svaret, nytt beställdes men man hamnade i en cirkel med samma fel igen. Det visade sig vara fel hos WP vi kan läsa om sedan 2009 återkommande och nu fungerar.Med nya lösenordet kommer jag bara till kontouppgifter hos WP.org, men jag har gratis varianten med tveksam support. Såg att WP.org har bättre.
Men kommer inte in på bloggen. Står något om uppdatering men bloggen är ju kvar med 855 inlägg och en massa utkast så jag vill inte förstöra något.
Misstänker att det fungerar hemma i min PC och har funkat innan på alla resor.
Hur kommer jag in är alltså den underförstådda frågan, på ett tydligen ovanligt problem jag inte hittar på engelska heller.
-
With a new password, I get into my information in WP.org but not in the blog where it was wrong in WP.com.
Tried to do it shortly because I do not get into a blog on WP.com with hundreds of drafts but have a backup from February to get used to as much as possible but in the wrong blog.
Started with new IP and other computers abroad that I do not get into a blog of 4 on WP, the most active day-to-date.
Then I have all my passwords on a stick and everything else has worked as usual.
Only one was wrong, the answer was re-ordered but one ended up in a circle with the same error again. It proved to be wrong with WP we can read about since 2009, and now it works.With new passwords, I only get to account information at WP.org, but I have the free variant with dubious support. Saw that WP.org has better.
But do not get into the blog. There is something about updating, but the blog is left with 855 posts and a lot of draft so I do not want to destroy anything.
Suspect that it works at home on my PC and has worked before on any trip.
So how do I get in is the implicit question, in an obviously unusual problem I do not find in English either.
- Ämnet ’Kommer inte in i en blogg i WP com med nytt eller gammalt lösenord’ är stängd för nya svar.