Ladda upp/infoga problem
-
Jag kan inte ladda upp eller infoga något i mina inlägg.Jag har två wpbloggar och det fungerar inte på någon. När jag trycker på någon ladda upp ikon så öppnas ett nytt fönster eller så får jag en ruta som frågar om jag verkligen vill lämna den aktuella sidan utan att spara osv.
Om jag försöker infoga när den har öppnats i nytt fönster så hamnar inget i inlägget. Vare sig jag har olika flikar igång eller inte.
Oftast laddas panelsidan konstigt med ikoner här och där, pilar hit och dit.Datorn är en Compaq CQ70 och använder Vista och Firefox. Testat med IE men det fungerar inte heller. Virusprogrammet är Panda. Prövat stänga av det, fungerar inte ändå. Uppdaterat allt, fungerar inte ändå.
Det fungerar på andra datorer men inte på min. Snälla, finns det någon här som vet något? Vad är fel på min dator? Det har varit så här i tre veckor.
//A-E
Den blogg jag behöver hjälp med är (synlig endast för inloggade användare).
-
Efter många uppdateringar/ominstallationer av det mesta så är kanske problemet löst. Panda antivirus, senaste versionen och Vista krockar med varandra. Man måste inaktivera UAC (kontroll av användarkonto i Windows säkerhetscenter).
Detta svar hittade jag i Pandas supportforum.Nu fungerar allt och datorn är inte seg. Jippi
- Ämnet ’Ladda upp/infoga problem’ är stängd för nya svar.