överföring av min wordpresshemsida till en annan domäm
-
Hej, jag har jobbat fram en hemsida hos er under adressen https://wordpress.com/home/sven-sk-vin-teknik.com.
Nu vill jag att den ska föras över till min domän svenskvinteknik.se som jag har registrerat hos Loopia, jag har också betalat dem för att de ska ta emot er hemsida. När jag frågar dem hur man ska göra så hänvisar de till ett flesrstegsförfarana (LPF) som jag inte behärskar.
Men de har rått mig att fråga er hur man gör för att föra även en wordpressida till dem.
Jag har idag försökt lösa det på egen hand, vilket innebär att jag knutit ett abonnemang hos er som nu täcker tre domännamn ert ursprungliga samt svenskvinteknik.se resp. svenskvinteknik.com, och betalat 1097 kr för ett år.
Min ingenstands står det hur jag ska föra över den färdiga hemsidan tillden nya domänen, hur gör jag?
(när jag söker på´min adress svenskvinteknik.se komer det upp en tjeckisk site och när jag söker på
adressen svenskvinteknik.com komme det upp ett meddalande från loopia att denna sida är under konstruktion.Hjälp mig
vänliga men smått frustrerade häslningar
Lennart Stenkvist
tel, 0708 15 96 22WP.com: Yes
Jetpack: No
Correct account: YesDen blogg jag behöver hjälp med är (synlig endast för inloggade användare).
- Ämnet ’överföring av min wordpresshemsida till en annan domäm’ är stängd för nya svar.