Skickade inbjudan till frun, fick helt annan följare
-
Jag undrar vad jag gjort fel när jag bjöd in min fru att följa min nyskapade sida.
Jag öppnade ”personer”, ”lägg till” och kom till ”Inbjudningar” och klickade på ”Bjud in”, fyllde i min frus mailadress, lämnade ”Roll” som standard ”Följare” och inget extra meddelande (första gången skrev jag där men inte vid andra försöket).
Min fru fick ingen inbjudan, utan gick in på sidan via den länk jag skickade i ett separat mail, väl där klickade hon på ”Följ” och fick mail i sin inkorg att hon redan följde mig, men sen kom ett där hon skulle bekräfta prenumerationen.
Efter detta dök min följare upp med en helt annan persons namn och markerad som ”Godkänd”.
Jag har inte denna person i mina kontakter, hon kan omöjligt känna till min sida redan då den skapades för ett par kvällar sedan. Dessutom visar min besöksstatistik inga besökare.
Har någon en aning om var jag ska leta, eller har någon en gissning vad som blivit fel. Alla förslag mottages med tacksamhet.
Vänligen MagnusDen blogg jag behöver hjälp med är (synlig endast för inloggade användare).
- Ämnet ’Skickade inbjudan till frun, fick helt annan följare’ är stängd för nya svar.