svar på tidigare fråga
-
Hittar inte svaret på tidigare ställd fråga i forum eftersom frågan är stängd, text nedan från 16 februari:
‘Välkommen, ullanilsson
Behöver du hjälp? Kolla in vår supportsida, i så fall
Search for:
Sök på forumet
sv WordPress.com Forums › Stödhur når jag wordpress för att få hjälp med mitt konto??
Författare
Inlägg | Avsluta prenumerationFavorite
februari 16, 2021 7:55 am#4558ullanilsson
Medlem
Jag har försökt nå wordpress genom att svara på ett automatiskt mail om att mitt abonnemang snart skulle förnyas, men ser nu att det går till en donotreply adress. Hittar inget sätt att få hjälp med att ändra i mitt abonnemang och nu har jag fått belopp draget från mitt kontokort trots att jag vill se över mitt abonnemang och inte använder den domän som de skriver om i mailet. När jag loggar in ser jag inte heller att jag har några uppgifter i mina kontoinställningar, så hur säger jag upp något som inte syns? Hur kan jag få personlig hjälp? Jag kan inte mycket om wordpress eller bloggande så jag känner mig helt lost. Det måste ju gå att få personlig hjälp någonstans via mail eller annat för att kunna ändra. Eller ska jag kontakta banken och säga att de återkallar debiteringen till WordPress för att kunna stoppa betalningarna? Hjälp!! Tacksam för alla tips om hur jag kan göra.Författare
Ämnet ’hur når jag wordpress för att få hjälp med mitt konto??’ är stängd för nya svar.’
- Ämnet ’svar på tidigare fråga’ är stängd för nya svar.