Uppdatering av WordPress krashade hemsidan

• Profilbild för Okänd

Hej
    Jag har en blog på egen domän, knit2use.se som är gjord i WordPress. Senast jag var inne i WP stod det att jag skulle uppdatera WP och jag tryckte på länken för uppdatering och det var det sista jag såg av min hemsida.
    Jag kan vare sig öppna hemsidan eller komma in i WPadmin utan får bara meddelandet :Fatal error: Cannot redeclare clean_pre() (previously declared in /home/knituses/public_html/wordpress/wp-includes/formatting.php:147) in /home/knituses/public_html/wordpress/wp-includes/deprecated.php on line 3010

Troligen är min webläsare safari en version för gammal men jag kommer inte heller in på min WPadmin från min nya dator eller från min iPad.

WP har inte heller någon support så jag kan inte komma i kontakt med dem är det någon här ute som har en aning om det finns något som kan rädda min hemsida så är jag jättetacksam.

• Profilbild för Okänd

You did not specify a blog address or reason for posting when you created this topic.

This support forum is for blogs hosted at WordPress.com. If your question is about a self-hosted WordPress blog then you’ll find help at the WordPress.org forums.

If you don’t understand the difference between WordPress.com and WordPress.org, you may find this information helpful.

If you forgot to include a link to your blog, you can reply and include it below. It’ll help people to answer your question.

This is an automated message.

• Ämnet ’Uppdatering av WordPress krashade hemsidan’ är stängd för nya svar.