Uppgradering
-
Jag fick inget svar när det gällde uppgradering! Jag funderade på att uppgradera för 18:-/månad men när jag klickade på länken blev det 78:-/månad.
VARFÖR svarar ni inte? Ni är ju flera stycken på supporten. Men INGEN få ju något svar och varför försvinner inlägg efter 6 dagar?
Är supporten enbart för betalande WordPress-sajter?
-
När det gäller uppgradering är när jag är inne i bloggen som jag klickar på uppgradering.
-
Vad är detta?
Läser i min blogg på support:Ställ en ny fråga i våra offentliga forum där den kan besvaras av hjälpsamma community-medlemmar, genom att fylla i formuläret här nedanför. Vänligen lämna inte ut någon finansiell information eller kontaktinformation i detta formulär.
HAHAHA!
Vilken support! Medlemmar kan INTE svara på min fråga. Medlemmar kan inte svara på alla dessa frågor som ställs. Ni s.k. support med bilder och allt vad sysslar ni med egentligen? Är det bara betalande som eventuellt får svar?
Men som alltid när det gäller stora företag kan supporten bara strunta i att vara till hjälp.
Det finns INGEN support i detta forum MYCKET dåligt!! Mycket behändigt också att inlägg försvinner efter en vecka.
- Ämnet ’Uppgradering’ är stängd för nya svar.