WordPress policy.

• Profilbild för Okänd

Vilken är WordPress policy när det gäller att stänga av bloggar. Har läst att en del bloggare blivit avstängda även om de inte brutit mot någon lag.

Räcker det med att någon klagar på en blogg för att WordPress skall stänga av?

Denna intelligensbefriande åtgärd brukar förekomma i en del forum som inte har bemaning nog. Frågan är alltså, läser ni igenom den anmälda bloggen och bildar er en egen uppfattning. Antar ni är medvetna om att yttrandefrihet ännu råder i detta land.

• Profilbild för Okänd

Har faktiskt ingen aning. Jag blev i uppstarten tillsatt som moderator här ( vilket inte fungerar) Har ingen kontakt med det engelska huvudforumet. Jag vet absolut inget mera än ni anda gör då jag inte får någon info om saker utan jag får precis som er söka mig info i engelska forumet.

Som jag har upplevt det så verkar få bli avstängda och jag vet inte hur det fungerar, då de knappast hanterar svenska språket. Ska se om jag får tag på Mark och fråga

• Profilbild för Okänd

Nu pratar jag om forumet, alltså inte själva wp bloggarna där har jag ingen som helst vetskap om någonting. Så du får nog skicka en supprtfråga till dem.

• Ämnet ’WordPress policy.’ är stängd för nya svar.