I can’t access my website, forgot the password, and don’t receive any recuperation email / Não consigo acessar meu site, esqueci minha senha e não recebo nenhum email de recuperação

• Unknown's avatar

I forgot my password so I can’t access my website. I click in ‘forgot password’ then it says I will receive a recuperation email but I’ve tried a bunch of times and did not receive any email. Can someone help me ASAP, please?

Eu esqueci minha senha então eu não consigo acessar meu site. Eu clico em ‘esqueceu a senha’ e aparece que vou receber um email de recuperação, mas eu tentei várias vezes e não recebi nenhum email. Alguém consegue me ajudar por favor?

• Hi there,

What’s your site’s address so I can have a look and see if it’s hosted by us?

Also, have a look at our Account Recovery guide to see all the other ways to recover access to your site.

Recover Your Account

• The topic ‘I can’t access my website, forgot the password, and don’t receive any recuperation email / Não consigo acessar meu site, esqueci minha senha e não recebo nenhum email de recuperação’ is closed to new replies.