Je n’arrive pas a installer un plugins

• Unknown's avatar

Bonjour,
    je n’arrive pas a installer tous les plugins que j’essaie a chaque fois j’ai le meme message d’erreur.
    ‘L’archive d’importation contient un ou plusieurs fichiers non valides. Veuillez vous assurer que les noms de vos fichiers XML ne contiennent pas de signes de ponctuation comme des crochets, des virgules, des guillemets, etc.
    Assurez-vous que vous utilisez un fichier d’exportation WordPress valide au format XML ou ZIP.Encore besoin d’aide?’

svp j’ai besoin d’aide

• Unknown's avatar

Hi,
    I don’t get an installer every plugin I try every time I get the same error message.

“The import archive contains one or more invalid files. Please make sure the names of your XML files don’t contain punctuation marks like brackets, commas, quotes, etc.
    Make sure you are using a valid WordPress export file in XML or ZIP format. Still need help?”

Plz help me

• The site mentioned does not use our managed hosting environment from WordPress.com. Instead, it’s set up on the open source WordPress.org software which is something different.

This page talks about this differences in more detail:

WordPress.com vs. WordPress.org

Help with that site comes from https://wordpress.org/support/forums/

• The topic ‘Je n’arrive pas a installer un plugins’ is closed to new replies.