Nettbutikk

• Unknown's avatar

Hei, vi har startet et nytt enkeltpersonforetak, og ble anbefalt å bruke WordPress for å opprette hjemmeside med nettbutikk-funksjon. Nå har jeg holdt på her inne i en times tid, og jeg finner ikke ut av hva jeg eventuelt skal trykke på for å få nettbutikk som en funksjon. Er det slik at dette ikke går? Er det eventuelt noe vi kan gjøre for å få det til å gå? Per dags dato er i hvert fall dere de som har mest brukbart oppsett for oss som ikke har noen teknisk utdanning av noe slag, og trenger at det meste er good to go uten at vi må kode og sette inn lenker osv selv.

Site: (email visible only to moderators and staff).
    WP.com: Yes
    Correct account: Yes

• Hi there!

To create an online store on your WordPress.com site, you would need to use a plugin like WooCommerce. Those are available on plans Business and eCommerce.

Generally, the WordPress.com eCommerce plan is best for running a fully managed and customized online store.

The eCommerce plan will provide everything included in the Business plan, plus access to various WooCommerce extensions for running your store. It also comes with complimentary, one-on-one Quick Start support, and an increased maximum of 200 GB for media storage.

You can learn more about each of these features here: https://wordpress.com/support/ecommerce-plan/.

• The topic ‘Nettbutikk’ is closed to new replies.