Remboursement Premium

• Unknown's avatar

Bonjour, j’ai créer mon blog aujourd’hui en premium et j’ai ensuite voulu changer mon adresse mais par m’égarde je l’ai supprimé. Je n’ai donc plus excès à l’option premium si j’en créer un nouveau (à moins de repayer les 80€). Est-il possible de me faire rembourser ?

• Unknown's avatar

Hi there,

I translated your message using Google Translate:

Hello, I created my blog today premium and then I wanted to change my address but égarde me I deleted it. So I do not have excess to the option premium if I create a new (at least to repay the € 80). Is it possible to get a refund?

I just moved your WordPress.com Premium plan from your deleted blog to your new blog at monblogformule1.wordpress.com, so you can use it there instead. :)

If you don’t want the plan at all, I can cancel and refund it for you. Please let me know if you’d like me to do that for you.

• Unknown's avatar

Merci beaucoup de votre réponse mais je ne souhaite pas avoir de premium sur le blog monblogformule1.wordpress.com. Je voudrai annuler le premium et être rembourser, pourriez-vous le faire ?
    Merci :)

• Unknown's avatar

Yes, of course. :) I just cancelled and refunded that for you. (Please note it can sometimes take 1-2 weeks for refunds to appear on your bank statement.)

If there is anything we can do to make that Premium plan more useful to you, please let me know!

• Unknown's avatar

merci beaucoup, si au bout de ces 2 semaines je n’ai toujours rien je vous re-contacterai. bonne journée :)

• The topic ‘Remboursement Premium’ is closed to new replies.