Remoção de conteúdo publicado

• Unknown's avatar

Oi, pessoal do WordPress!
    Hoje, após muito tempo sem escrever, decidi abrir um blog através desta plataforma. Aconteceu que eu quis utilizar o nome de usuário que já utilizo em outras plataformas, mas descobri que há um blog feito por mim em 2013 utilizando esse usuário.
    Até aí, tudo bem. Porém o que relato nesse blog é uma experiência de tentativa de suicídio. Além de ser um assunto extremamente delicado e pessoal para mim, hoje ao ler percebi que se trata de um gatilho emocional, sendo um conteúdo extremamente perigoso para manter online.
    Tentei de todas as formas (inclusive utilizando o nome do blog como usuário) entrar e retirar o blog, mas não consegui. Gostaria de pedir ajuda a vocês, pois trata-se de um assunto extremamente delicado, pessoal e que eu sinceramente me envergonho de ter disponibilizado isso na internet, com tamanha detalhação, tendo a consciência (hoje) de que o suicídio entre jovens é uma estatística que não para de crescer.
    Sendo assim, sem conseguir efetivamente fazer o log in e entrar para remover, solicito ajuda de vocês para remover este conteúdo. Qualquer etapa de verificação que seja necessária eu estou disposta a fazer.
    O endereço do blog é https://diarices.wordpress.com/, o usuário que tentei usar é ‘diarices’.
    Aguardo uma resposta de vocês e agradeço de antemão a ajuda e paciência.

Alice Galvão Marques de Carvalho

• Hi there,

Please see here for support in Português (Portuguese)- http://pt.forums.wordpress.com

Today, after a long time without writing, I decided to open a blog through this platform. I happened to want to use the username I already use on other platforms, but found that there is a blog made by me in 2013 using that user.
    So far so good. But what I report on this blog is a suicide attempt experience. In addition to being an extremely sensitive and personal subject for me, reading today I realized that this is an emotional trigger, being extremely dangerous content to keep online.
    I tried anyway (including using the blog name as a user) to log in and out, but couldn’t. I would like to ask you for help, as this is an extremely sensitive, personal matter and I am sincerely ashamed to have made this available on the Internet in such detail, being aware (today) that youth suicide is a statistic that doesn’t stop growing.
    Therefore, without being able to effectively log in and sign in to remove, I request help from you to remove this content. Any verification step that is required I am willing to do.
    The blog address is https://diarices.wordpress.com/, the user I tried to use is ‘diarices’.
    I await your response and thank you in advance for your help and patience.

If that old account is yours, please see our account recovery process to regain access to that account:

Recover Your Account

If you’re not able to verify your ownership of the site, we will not give you access.

• The topic ‘Remoção de conteúdo publicado’ is closed to new replies.