creer

cherche créateur ou modificateur site domaine est transférée sur wordpress et blog adultes sur blogger.

L’adresse du blog concerné est (visible uniquement pour les utilisateurs connectés).

• Bonjour,
    Je vois que votre domaine est actuellement connecté à votre site WordPress.com. Souhaitez-vous le connecter à votre site sur Blogger à la place ?

Sinon, pourriez-vous nous en dire un peu plus sur le problème que vous rencontrez afin que nous puissions mieux vous aider ?

je voulais creer une page sur worldpress qui soit visible reseaux sociaux et gouggle et soit en mettant les reçit soit la page renvois sur mes bloge sur blogger. et j’ai une photo que j’aimerai en page d’accueil ou suivant pour renvoi.

• Thank you for explaining what you’d like to do, that makes perfect sense.

You can absolutely create a WordPress.com site that’s visible on social media and Google, and also use it to link back to your Blogger blog or share your stories directly. Here’s how you can set that up:

1. Add your photo to the homepage
      • Go to your WordPress dashboard → Pages → Home (or create a new page).
      • Add an Image block and upload the photo you’d like to feature.
      • You can also make this image clickable by linking it to your Blogger blog URL.
    2. Link your Blogger blog
      • You can add a Button block or Text link on your homepage that redirects readers to your Blogger site.
      • Example: “Read more stories on my Blogger blog.”
    3. Make your site visible on Google and social media
      • Go to Settings → Privacy, and make sure your site is set to Public.
      • Once published, share your site link on your social media pages — it will automatically show a preview with your homepage image.

Here’s a guide to help you customize your homepage:
    https://wordpress.com/support/pages/front-page/

• Le sujet ‘creer’ est fermé aux nouvelles réponses.