Andere webpagina’s werken niet.
-
Hallo,
De links die ik bij mijn buttons heb toegevoegd en de pagina’s die ik daarbij bewerkt heb lukken lijk niet. Er komt enkel mijn template op zonder bewerkingen en ik denk dat ik ergens iets vergeten ben.
Zou u mij hier eventueel eens kunnen mee helpen?
Met vriendelijke groeten,
JochenWP.com: Yes
Correct account: YesDe blog waarbij ik hulp nodig heb is (alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers).
-
Hoi Jochen,
De knoppen die je boven aan de homepage heb toegevoegd werken alleen op de homepage.
De meeste sites maken gebruik van een Header waar een menu in geplaatst is, het voordeel is dat dit op alle pagina’s werkt en dat je dat dan maar een keer hoeft aan te passen als er iets verandert.Een menu maken doe je via Aanpassen > Menu. Voor het menu dat je graag bovenin de site wilt tonen moet je aanvinken dat dat het primaire menu is.
Op deze pagina vind je precies hoe je een menu kunt maken en hoe het werkt:Pagina’s bewerken gaat via het pagina overzicht
https://wordpress.com/pages/Het werkt het handigst om eerst alle pagina’s te maken en te publiceren en ze dan in een menu samen te brengen.
- Het onderwerp ‘Andere webpagina’s werken niet.’ is gesloten voor nieuwe reacties.