Google Adsense verdwijnt in widget.
-
Ik heb een Google Adsense account en daarmee kan ik een advertentie plaatsen op mijn blog. Ik probeer de html code in de behorende widget toe te voegen (de widget waar bij staan: elk willekeurig html of tekst) dan klik ik op opslaan en dan verdwijnt de link die ik net geplakt heb in de widget. Er komt ook niks te staan op mijn blog. Ik zoek echt al een lange tijd naar de oplossing, kan iemand mij helpen?
Thanks.
De blog waarbij ik hulp nodig heb is (alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers).
-
Het is niet toegestaan om Google Adsense te gebruiken op WordPress.com. Echter is het wel mogelijk om advertenties te plaatsen doormiddel van WordAds. Ga naar deze pagina om je hiervoor aan te melden.
Excuses voor het ongemak.
-
-
Op WordPress.com niet. Dit is wel mogelijk als je een eigen hosting hebt en een WordPress.org installatie draait. Lees deze pagina om meer te leren over het verschil tussen WordPress.com en WordPress.org
-
Ik denk dat ik volgend jaar een eigen houting neem dan. Ik ben overigens helemaal niet tevreden over WordPress op dit moment. Foto’s uploaden is een verschrikking!
- Het onderwerp ‘Google Adsense verdwijnt in widget.’ is gesloten voor nieuwe reacties.