Mijn aankopen.

• Onbekend's avatar

Ik heb altijd 7 euro per maand betaald voor mijn blog site op wordpress. Nu schijnt hij weer verlopen te zijn geweest en nu kan ik niet meer 7 euro betalen maar word er van mij verwacht dat ik hoge bedragen per jaar ga betalen. Hoe zit dit? Dat zou betekenen dat de blog site die ik zelf heb opgezet niet meer kan bloggen. Daar baal ik erg van. Dat komt dus omdat mijn media foto data steeds vol is. En die heb ik nodig voor mijn blogs. HELP!!!!

WP.com: Yes
    Correct account: Yes

De blog waarbij ik hulp nodig heb is (alleen zichtbaar voor moderators en personeel).

• Onbekend's avatar

Hoi,

Het eerdere abonnement dat je had was een maandelijks abonnement. Onlangs is WordPress.com overgestapt van de abonnementen Personal, Premium, Business naar een nieuwe structuur met nog maar 2 abonnementen: Starter en Pro.
    Het Starter abonnement is vergelijkbaar met wat je had, alleen is er bij dit abonnement geen mogelijkheid om maandelijks te betalen waardoor je inderdaad in een keer een stuk meer moet betalen. De prijs per maand is wel lager als wat je betaalde.

Ik zie dat je een Starter plan hebt aangeschaft, dit geeft je weer meer ruimte in de media bibliotheek om je afbeeldingen te uploaden.

Over afbeeldingen gesproken. Er is best veel wat je zelf kunt doen om te zorgen dat je media bibliotheek niet te snel vol loopt. Het allerbelangrijkste is door niet te grote afbeeldingen te uploaden. Meer tips vind je op deze pagina
    https://wordpress.com/nl/support/media/afbeeldingsoptimalisatie/

• Het onderwerp ‘Mijn aankopen.’ is gesloten voor nieuwe reacties.